Concept

MEB Run Day 2019 este un antrenament de grup organizat în fiecare marți și joi după-amiaza, care se desfășoară de-a lungul a 60 de etape în perioada 2 aprilie – 24 octombrie 2019.
Fie că ești începător sau avansat, vei găsi aici alți alergători pe măsura ta într-o Comunitate care se antrenează, se încurajează și evoluează împreună. Formatul este astfel gândit încât să beneficiezi de ajutorul celorlalți, dar adevărata întrecere este a ta cu tine însuți; în sezoanele 2016, 2017 și 2018, cei mai mulți dintre participanți au arătat un progres vizibil. Vei găsi aici un sistem în care toată lumea progresează împreună.
Antrenamentele se țin bi-săptămânal, marțea și joia. În cele două zile dintr-o săptămână se aleargă pe același traseu, pentru a oferi la câți mai mulți alergători ocazia de a participa; este opțiunea fiecăruia să-și aleagă ziua care-i convine mai mult, sau ambele.
O săptămână se aleargă în regim de fat-burning (minim o tură, stăm în pragul de sus al zonei de puls 2; alergătorii au opțiunea de a alege câte ture doresc să facă); acest tip de antrenament se adresează atât celor care s-au apucat mai recent de alergare și vor să slăbească sau să-și îmbunătățească condiția fizică, cât și alergătorilor de distanţă experimentați, care doresc să-și ridice pragul anaerob și să antreneze capacitatea de a alerga mai repede / montan în puls (mai) mic; dacă ne dorim să putem alerga până la adânci bătrânețe, trebuie să avem grijă și de “motor”, nu?
Pentru etapele de fat-burning, sunt disponibile două locații:
  1. în partea de Nord a orașului, la Pădurea Verde: traseul “clasic“, pe potecă (circular, o tură are 7 km);
  2. în partea de Sud, înspre pădurea de la Sag: traseul Flonta (MEB Run TM Sud), pe pista de biciclete (3 km dus și aceiași 3 km întors, o tura are 6 km în total).
Săptămâna cealaltă se aleargă în regim de contratimp pe traseul “contratimp“, pe drumul pietruit de la Pădurea Verde (o tură are 6.8 km). Aici participă toți alergătorii din ambele locații, deoarece ideea e de a beneficia de serviciile unui “iepure” adecvat vitezei tale. Alergăm în puls mare: se face încălzirea aprox 2.5 km iar apoi tura de concurs: se pleacă la interval de 10 secunde, cei mai lenți primii, urmați de cei mai rapizi, conform clasării din edițiile anterioare; campionul en-titre pleacă ultimul). Provocarea este să încerci să îi prinzi pe cei din față și să nu fi prins / să fi prins cât mai târziu de cei din spate.

Regulament

  1. Pot lua parte doar persoanele majore; minorii pot participa doar însoțiți de (cel puțin) un părinte sau cu acordul scris al acestora;
  2. Ca extra-motivare, se instituie un clasament în care alergătorii sunt sortați după numărul de puncte acumulate până la sfârșitul sezonului; în caz de egalitate, are prioritate cel care a participat la cele mai multe ediții; dacă și acum se menține egalitatea, se consideră recordul personal obținut pe traseul de contratimp;
  3. Acordarea punctelor:
      • pentru etapele de fat-burning (indiferent de locație): se acordă fiecărui alergător un număr egal de puncte, reprezentând suma numărului de participanți la etapa respectivă din ambele locații (de exemplu, dacă pe traseul de la Pădurea Verde participa 11 alergători iar pe cel de la Flonta 8 alergători, toți cei 19 alergători vor primi câte 19 puncte fiecare);
    • pe etapele de contratimp de pe drumul pietruit: se instituie categorii de sex (M/F); pentru fiecare categorie, sunt disponibile atâtea puncte câți alergători participă la ediția respectivă (notăm acest număr cu n). Alergătorul cel mai rapid ia n puncte, următorul n-1, următorul n-2 ş.a.m.d. până la cel mai lent, care primește 1 punct.
4. Puncte bonus:
      • punctajul se dublează pentru participarea în condiții meteo vitrege – ploaie torențială, caniculă (peste 35 de grade) sau ger (sub 0 grade);
    • se acordă 5 puncte bonus celor care se oferă ca Paceri / Iepuri ca să îi ajute pe alții să-și depășească recordul personal.
5. Primesc puncte de participare doar alergătorii care termină minim o tură completă de traseu;
6. La etapele de fat-burning, participanții au dreptul de a alege dacă doresc să facă doar o tură sau mai multe; la etapele de contratimp, este obligatorie efectuarea turei scurte de încălzire, și doar apoi a celei de concurs;
7. Participarea este pe propria răspundere: fiecare alergător trebuie să aducă semnată această Declaraţie (o singură dată, la prima participare din sezon);
8. Sunt recomandați pantofi de trail-running; atenție, terenul este denivelat, iar în condiții de ploaie abundentă pe traseul “clasic” se poate produce noroi, caz în care vom decide dacă este cazul să mutăm antrenamentul pe traseul de contratimp, unde nu există probleme.

Clasament

Sezonul 2016

Sezonul 2017

Sezonul 2018

Sezonul 2019

Program sezon

Program:
02.04.2019 Etapa 01 fat-burning
04.04.2019 Etapa 02 fat-burning
09.04.2019 Etapa 03 contratimp
11.04.2019 Etapa 04 contratimp
16.04.2019 Etapa 05 fat-burning
18.04.2019 Etapa 06 fat-burning
23.04.2019 Etapa 07 contratimp
25.04.2019 Etapa 08 contratimp 1h Challenge
30.04.2019 Etapa 09 fat-burning
02.05.2019 Etapa 10 fat-burning
07.05.2019 Etapa 11 contratimp
09.05.2019 Etapa 12 contratimp
14.05.2019 Etapa 13 fat-burning
16.05.2019 Etapa 14 fat-burning
21.05.2019 Etapa 15 contratimp
23.05.2019 Etapa 16 contratimp
28.05.2019 Etapa 17 fat-burning
30.05.2019 Etapa 18 fat-burning
04.06.2019 Etapa 19 contratimp 2h Challenge
06.06.2019 Etapa 20 contratimp
11.06.2019 Etapa 21 fat-burning
13.06.2019 Etapa 22 fat-burning
18.06.2019 Etapa 23 contratimp Invitational (min. 15 participări)
20.06.2019 Etapa 24 contratimp
25.06.2019 Etapa 25 fat-burning
27.06.2019 Etapa 26 fat-burning
02.07.2019 Etapa 27 contratimp
04.07.2019 Etapa 28 contratimp 1h Challenge
09.07.2019 Etapa 29 fat-burning
11.07.2019 Etapa 30 fat-burning
16.07.2019 Etapa 31 contratimp
18.07.2019 Etapa 32 contratimp
23.07.2019 Etapa 33 fat-burning
25.07.2019 Etapa 34 fat-burning
30.07.2019 Etapa 35 contratimp
01.08.2019 Etapa 36 contratimp 2h Challenge
06.08.2019 Etapa 37 fat-burning
08.08.2019 Etapa 38 fat-burning
13.08.2019 Etapa 39 contratimp Invitational (min. 27 participări)
15.08.2019 Etapa 40 contratimp
20.08.2019 Etapa 41 pista de atletism MEB Run Trials: 1.000 m
22.08.2019 Etapa 42 pista de atletism MEB Run Trials: 1.600 m
27.08.2019 Etapa 43 contratimp
29.08.2019 Etapa 44 contratimp 1h Challenge
03.09.2019 Etapa 45 fat-burning
05.09.2019 Etapa 46 pista de atletism MEB Run Trials: 3.000 m
10.09.2019 Etapa 47 contratimp
12.09.2019 Etapa 48 contratimp
17.09.2019 Etapa 49 pista de atletism MEB Run Trials: 5.000 m
19.09.2019 Etapa 50 fat-burning
24.09.2019 Etapa 51 contratimp
26.09.2019 Etapa 52 contratimp 2h Challenge
01.10.2019 Etapa 53 fat-burning
03.10.2019 Etapa 54 fat-burning
08.10.2019 Etapa 55 contratimp Invitational (min. 37 participări)
10.10.2019 Etapa 56 contratimp
15.10.2019 Etapa 57 fat-burning
17.10.2019 Etapa 58 pista de atletism MEB Run Trials: 10.000 m
22.10.2019 Etapa 59 contratimp
24.10.2019 Etapa 60 contratimp 1h Challenge

Video


Prezentarea conceptului MEB Run Day

MEB Run Day 2017 – Editia de deschidere, pe traseul clasic pe poteca.

Promo MEB Run Day 2018